Saturday 21 September 2013

memang macam ni ke ?



 .. alahai .. lama dah tak hapdet blog . ye lah sebab takde story mory yang nak di share kan . actually ada je .. cuma , aku rasa tak perlu kot . mungkin benda tu boleh jadi rahsia aku je . eheh .. secret ahh pulak kang . 
hm .. actually aku dah nak masuk semester dua dah ni . tapi kan , aku rasa macam tak nak pon sambung bachelor kat sini  .. hadoi .. reason ? entah .. serabai betol sistem dekat kolej ni . sampai aku jadi serabut . ok . just forget it . asal aku letak tajuk 'memang macam ni eak ?' . aherherher . saje je . macam takde kena mengena pon . ok tipu . ada lah sikit  . 

   hmm . apa aku nak cerita sebenarnya ? takde haper pon . actually la en , aku masih tertanya - tanya lagi ni .. memang macam ni eak bila dah masuk kolej ? . haa .. kan dah kena dengan tajuk . ahaha . 

  takde lah .. aku tengok kan macam budak kolej ni sibuk jekk nak couple . study pon belum habis lagi . alahai .. entah la .. tapi kan .. pernah la ada orang bagitau aku , orang yang couple ni sebenarnya mereka yang tak cukup kasih sayang ataupun kurang kasih sayang . hmm .. aku taknak la komen . mungkin ya . tapi mungkin tidak . entah . 

  aku tengok ramai sangat remaja sekarang sibuk nak berpasangan . kalau yang kahwin tu takpe lah . aku taknak  cakap apelah kan . sebab hubungan diorang pun halal . tapi yang duk couple couple main main ni ..hmm .. acanoo ? 

  aku taknak cakap apa lah sangat , just bagi pandangan je . mungkin mereka tak tahu . tapi bagi aku kalau duk tengah belajar lagi , atau senang cakap remaja remaja di luar sana tu , rasanya tak perlu lah kot nak couple coulpe ni .. sebab , rasanya worst lahh .. patutnya masa remaja ni guna elok elok untuk buat banyak benda yang berfaedah . ecece .. 

  taklah . macam aku cakap tadi . aku just bagi pandangan aku je . bukan apa , ramai je aku tengok kat luar sana , couple waktu tengah duk study lagi . at last bila kecewa bercinta habis semua benda serabai . pelajaran entah kemana .. haaa .. tak ke rugi kan kalo macam tu ?

 hmm .. so nasihat untuk adik adik di luar sana . *bajet abangkakak lah sangat kan* , rasanya tak payah lah nak couple atau berpasangan buat masa sekarang . benda tu no need lah . banyak lagi benda baik dan berfaedah yang boleh di buat kat luar sana .. ok lah .. cukup lah sampai di sini untuk hari ni . see you next time .

with love , 

owner .

No comments:

Post a Comment