Sunday, 12 January 2014

kecewa



   Cukuplah satu perkataan itu untuk aku ungkapkan perasaan aku buat masa sekarang . Siapa yang pernah kecewa pasti tahu macam mana rasa sakitnya bila kecewa . Nak rasa ? Rasanya tak perlu . Pernah tak rasa macam mana bila kepercayaan kita di khianati ? Sakit dia tak siapa yang tahu kecuali bagi mereka yang pernah merasai . Tadi baru je lepas baca tweet yang dulu dulu . Sedih bila terbaca tweet seorang kawan ni . Hm . Mungkin dia tak sedar kerana dia sedang hanyut dengan dunia dia sendiri . Dunia yang dia sukai . rasa macam di awan awangan . mestilah seronok kan ?

   but , that's not the point . aku tak tahu nak mula macam mana . dahla kecewa . di tambah perisa pulak dengan di khianati . macam perah asam limau dekat tempat luka gitu rasanya . whatever la . percaya pada hukum alam . what you give , you'll get back . kan ? just wait and see . dulu dia cakap dia tak suka itu ini . i mean benda maksiat . hal hal berkaitan dengan lelaki bila membabitkan soal hati dan perasaan . tak suka lah sebab terlalu tak menjaga pergaulan antara lelaki dan perempuan . yela . bila dengan bukan kaum sejenis ni memang lah setiap perkara yang kita nak buat ada batas . but now , itulah yang sedang berlaku dekat diri dia sekarang ni . that's why i'm very dissapointed tho .

   taknak cakap banyak . biarlah waktu menentukan segalanya . ceh . takpelah . semoga dia sedar . insya ALLAH .